سه‌شنبه, آوریل 16, 2024
اصلیاطلاعیه هاچگونه گروه مبارزاتی سه تا پنج نفره برای سالگرد انقلاب زن زندگی...

چگونه گروه مبارزاتی سه تا پنج نفره برای سالگرد انقلاب زن زندگی آزادی تشکیل دهیم؟

در آستانه سالگرد قتل حکومتی مهسا امینی و فراخوان ۲۵ شهریور، اوضاع به سمتی می‌رود که اعتراضات گسترده‌ای را پیش رو داشته باشیم. به مانند هر فراخوان دیگر، یکی از اصلی‌ترین نیازهای ما مردم برای سازماندهی اعتراضات و اعتصابات، تشکلیابی در سطوح سراسری و محلی است. به همین منظور باید برای اعتراضات سالگرد انقلاب زن زندگی آزادی آماده باشیم و در همه محله ها، شهرها، مدارس و دانشگاه‌ها «گروه‌های مبارزاتی سه تا پنج نفره» خود را تشکیل دهیم.

اما برای تشکیل گروه‌های مبارزاتی و پیشبرد فعالیت‌تان باید به نکات زیر اکیدا توجه نمایید:

۱. گروه‌های سه تا پنج نفره‌ای که در سطح محله، شهر، دانشگاه یا مدرسه از سوی بستر و زمینه و از سوی دیگر سازمانده و هدایت‌کننده اعتراضات و اعتصابات در محل مورد نظر هستند و مردم در منطقه را به هم پیوند می‌دهند.

۲. گروه‌های مبارزاتی خود را با افراد مطمئن و مورد اعتماد اطراف خود که انگیزه و روحیه انقلابی و تغییر شرایط موجود را دارند، تشکیل دهید.

۳. با مشورت، صحبت و تصمیم‌گیری جمعی و اقناع فردی، سازماندهی و روحیه جمعی و تقسیم وظایف فعالیت‌هایتان را به پیش برید. همه اعضای گروه باید مشارکت خود در امور را به طور واقعی احساس کنند.

۴. اقدامات اعتراضی که در دستور خود می‌گذارید باید متناسب با میزان توان و اثرگذاری گروه و اعضایش باشد که بنا به شرایط، می‌تواند اقدامی بزرگ یا کوچک باشد. اقدام اعتراضی شما هر چه هم کوچک باشد، از نظر سیاسی مهم تلقی می‌شود. باید برای هر هفته برنامه ریزی برای پیشبرد فعالیت های میدانی داشته باشید. در این رابطه حتما با پیامگیر سازمان جوانان کمونیست در تلگرام، واتساپ یا سیگنال به شماره 0046760800680 تماس بگیرید تا نکات لازم با شما به اشتراک گذاشته شود.

۵. فعالیت‌های خود را با مطالعه و آگاهی نسبتا کامل از اصول ایمنی و امنیتی و و شناخت از روش‌های مبارزه خیابانی پیش ببرید. برای تقویت آگاهی خود در این زمینه می‌توانید از تجارب بسیار مبارزاتی مردم در دوره‌های پیشین استفاده کنید که متریال مربوط به آن در کانال تلگرام سازمان جوانان کمونیست و دیگر شبکه‌های اجتماعی موجود است.

۶. امنیت خود و گروه را همیشه اصل اول اهمیت بگذارید و در فضای مجازی و حقیقی، اصول رازداری و حراستی را یاد بگیرید و رعایت این مسائل امنیتی را در مورد همه اعضای گروه اکیدا اعمال کنید.

۷. فعالیت‌های شما باید در سطح رسانه‌ای منعکس شود تا بر مردم اثرگذار واقع شود. لازمه این کار راه اندازی صفحه و کانال مربوط به انعکاس فعالیتهای میدانی گروه تان است تا علاوه بر ارسال تصاویر فعالیت‌های اعتراضی خود برای رسانه‌های اپوزیسیون جمهوری اسلامی بتوانید خودتان مستقیما فعالیت هایتان را اطلاع رسانی کنید.

پیش به سوی فراخوان ۲۵ شهریور
پیروز باد انقلاب زن زندگی آزادی

مقالات مرتبط

محبوبترین

آخرین نظرات