چهارشنبه, آوریل 24, 2024
اصلیUncategorizedخبریدیدار همبستگی معلمان با خانواده‌های دادخواه هواپیمای اوکراینی

دیدار همبستگی معلمان با خانواده‌های دادخواه هواپیمای اوکراینی

جمعی از معلمان شاغل و بازنشسته به همراه چندی از فعالین، روز پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ به مناسبت چهارمین سالگرد سرنگونی هواپیمای اوکراینی توسط موشک‌های سپاه پاسداران، با تعدادی از خانواده‌های دادخواه این جانباختگان در تهران دیدار کردند. در میان این افراد می‌توان به حضور کسانی چون محمد حبیبی، اسماعیل عبدی و راحله احمدی اشاره کرد.

دانشگاه سنگر آزادی و برابری به همه معلمان و فعالین که به رغم همه تهدیدات و فشارهای سرکوب، همبستگی خود را با خانواده‌های دادخواه نشان دادند درود میفرستد و بار دیگر بر همبستگی و اتحاد سراسری میان جنبش‌های مبارزاتی موجود در جامعه و فعالین آنها تاکید می‌کند. دادخواهی نه فقط امر خانواده‌ها، که مسئولیت قریب به اتفاق مردم ایران است و در این مسیر همه بخش‌های جامعه باید حمایت علنی خود را از خانواده‌های دادخواه اعلام کنند.

یک گام مهم در پیشبرد مبارزات جنبش سرنگونی علیه جمهوری اسلامی این است که به تدریج شاهد پیوستن جنبش‌های مختلف اعتراضی به یکدیگر و تشکیل صفی واحد و یکپارچه از کارگران، معلمان، بازنشستگان، دانشجویان، زنان، دادخواهان و غیره علیه دشمن زن زندگی آزادی، جمهوری اسلامی است.

مقالات مرتبط

محبوبترین

آخرین نظرات