پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024
اصلیUncategorizedخبریقتل حکومتی ورزشکار جوان به دلیل امتناع از شرکت در مراسم حکومتی

قتل حکومتی ورزشکار جوان به دلیل امتناع از شرکت در مراسم حکومتی

بنا به گزارشات منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، علیرضا نادرلو ورزشکار رشته‌های رزمی که از شرکت در مراسم حکومتی «روز قدس» خودداری کرده بود، روز ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ در ایستگاه مترو مدرس تهران به زیر قطار پرتاب شده و بلافاصله جان خود را از دست داده است.

گفته می‌شود این ورزشکار ۲۴ ساله پس از امتناع از شرکت در مراسم روز قدس، چندین بار توسط عوامل حکومت مورد اذیت و آزار و تفتیش کیف و موبایل قرار گرفته است.

پس از به قتل رسیدن علیرضا نادرلو، با وجودی که کارت شناسایی همراه وی بوده است تا نیمه شب خانواده او مطلع نمی‌شوند. در راستای همین مخفی‌کاری احتمالی حکومت، به گفته خانواده او، قاضی دستور توقف بازبینی فیلم‌های دوربین مداربسته مترو را صادر کرده است.

مراسم سوم و هفتمین روز قتل علیرضا نادرلو، پنج‌شنبه ۲۳ فروردین‌ماه در مسجد نظام مافی واقع در خیابان کاشانی تهران برگزار خواهد شد. در این روز باید در کنار خانواده دادخواه او ایستاد و با حضور در مراسم این قربانی دیگر قتل‌های حکومتی، به جمهوری اسلامی وسیعا اعتراض کرد. باید صدای علیرضا نادرلو و تمام کسانی باشیم که به شیوه‌های مشابه، در سکوت خبری توسط حکومت اسلامی به قتل رسیده‌اند.

مقالات مرتبط

محبوبترین

آخرین نظرات