شنبه, آوریل 20, 2024
اصلیاطلاعیه هازنانحمایت انقلاب زنانه از فراخوان شبکه سراسری زن زندگی آزادی برای کارزار...

حمایت انقلاب زنانه از فراخوان شبکه سراسری زن زندگی آزادی برای کارزار آزادی توماج صالحی

حمایت انقلاب زنانه از فراخوان شبکه سراسری زن زندگی آزادی برای کارزار آزادی توماج صالحی؛ از شنبه ۱۷ تیر در سراسر ایران و خارج کشور

هم صدا باهم برای آزادی و نجات جان توماج صالحی، صدای رسای انقلاب زن زندگی آزادی به میدان بیاییم!

جان توماج صالحی در خطر است و باید هرچه سریعتر و به هر شکل ممکن برای نجات جان توماج صالحی این صدای رسای انقلاب زن زندگی آزادی با قدرت هرچه تمامتر به میدان بیاییم!

انقلاب زنانه ضمن حمایت قاطعانه از فراخوان شبکه سراسری انقلاب زن زندگی آزادی برای آزادی توماج صالحی اعلام میکند رژیم اسلامی تنها با شکنجه و زندانی کردن توماج و دادگاهی کردن او در بیدادگاههایی که همه میشناسیم، میخواهد از جوانان معترض، از هنرمندان معترض و از فعالان انقلاب زن زندگی آزادی زهره چشم بگیرد که بیش از ۹ ماه است به هر شکلی نیروی اعتراض خودشان را به نیروی انقلابی بدل کرده اند.

توماج سالهاست از هنرش برای رساندن صدای اعتراضِ به حق مردم به ویژه جوانان و زنان و کارگران و معلمان استفاده کرده و تا پیش از بازداشتش در کف خیابان‌ها پا به پای جوانان و زنان جنگیده است؛ در این مدت توماج تعداد بیشماری از مردم آزادیخواه را به حامیان خود بدل کرده و به نماد هنر اعتراضی، و مبارزِ انقلابی بدل گشته و الهام بخش بسیاری از جوانان و نوجوانان و هنرمندان شده است. از همین روست که رژیم اسلامی از وجود توماج و توماج ها هراس و وحشت دارد.

جامعه ایران باید با حمایت قاطعانه و مستمر از توماج صالحی و با خواست آزادی فوری و بی قید و شرط او، این پیام را واضح به رژیم اسلامی بدهد که هرگز با زندانی و شکنجه کردن یکی از ما نمی تواند موتور انقلاب زن زندگی آزادی را متوقف کند.

لذا انقلاب زنانه از همه شما زنان و جوانان و نوجوانان و فعالان و جمع ها و گروهها و تشکلهای مبارز و انقلابی و همچنین تک تک آنهایی که دل در گرو پیروزی انقلاب زن زندگی آزادی دارند دعوت میکند که از شنبه ۱۷ تیر به هر شکل ممکن که در توان و امکان دارید به حمایت از توماج صالحی برخیزید و به فراخوان شبکه سراسری انقلاب زن زندگی آزادی برای آزادی توماج صالحی بپیوندید. شما میتوانید همانگونه که در این فراخوان اشاره شده اقدامات میدانی در سراسر ایران همچون اقدامات ابتکاری اعتراضی در سطح شهر و محله، پخش تراکت، دیوارنویسی، شعاردهی شبانه، شعارنویسی، گرافیتی، پول‌نویسی، نصب بنر و اعلامیه و دعوت تمام جامعه به فعالیت‌های جمعی اعتراضی در سراسر کشور را به پیش ببرید. همچنین در خارج کشور با راهپیمایی‌ها و تجمعات گسترده اعتراضی در حمایت از توماج صالحی در شهرهای مختلف جهان و با خواست بایکوت جمهوری اسلامی به این فراخوان مهم بپیوندید.

انقلاب زنانه از کارگران و معلمان دعوت میکند همانگونه که توماج صدای آنها بود، در بیانیه های خود قویا زندانی کردن و شکنجه توماج صالحی را محکوم کرده و خواستار آزادی فوری و بی قید و شرط او شوند.

توماج صالحی آزاد باید گردد
ما همه توماج هستیم، بجنگ تا بجنگیم
توماج نماد هنر اعتراض و انقلاب زن زندگی آزادی

انقلاب زنانه
۱۵ تیر ۱۴۰۲

مقالات مرتبط

محبوبترین

آخرین نظرات