جمعه, آوریل 26, 2024
اصلیاطلاعیه هاحزب کمونیست کارگری ایرانحمله به پوریا زراعتی را محکوم میکنیم

حمله به پوریا زراعتی را محکوم میکنیم

طبق گزارش شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال، پوریا زراعتی مجری این شبکه صبح امروز ۲۹ مارس (۱۰ فروردین) هنگام خارج شدن از منزل خود در لندن مورد حمله چند مرد ناشناس قرار گرفته که با ضربات چاقو چندین نقطه از بدنش را مجروح کرده‌اند. این حمله ادامه طرح ترور سیما ثابت و فرداد فرحزاد دیگر مجریان ایران اینترنشنال در ۲۹ آذر سال قبل است. انگشت اتهام متوجه جمهوری اسلامی است.
 
اتحادیه ملی روزنامه‌نگاران بریتانیا و ایرلند در بیانیه‌ای این حمله را تکان‌دهند» خوانده و دبیر کل آن گفته است: «هدف قرار دادن سیستماتیک روزنامه‌نگاران، به خاطر انجام وظایفشان، باید متوقف شود. جامعه بین‌المللی باید فشار بر ایران را افزایش دهد و سازمان ملل باید ایران را در قبال اقدامات خود پاسخگو کند». اسناد بدست آمده از هک قوه قضاییه جمهوری اسلامی به دست گروه عدالت علی در اسفندماه نشان می‌دهند که دادگاه انقلاب تهران ۴۴ روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای خارج از کشور را در بهمن ماه سال ١۴٠٠ به شکل غیابی به تبلیغ علیه نظام متهم و حکم محکومیتشان را صادر کرده است.
 
حزب کمونیست کارگری حمله تروریستی به پوریا زراعتی را شدیدا محکوم میکند و بار دیگر تاکید میکند که سپاه پاسداران باید بعنوان یک نیروی تروریست شناخته شود و جمهوری اسلامی بدلیل جنایات سیستماتیک و گسترده علیه بشریت بایکوت شود و از مجامع جهانی بیرون انداخته شود.
 
حزب کمونیست کارگری ایران
۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۲۹ مارس ۲۰۲۴ 

مقالات مرتبط

محبوبترین

آخرین نظرات